توجه: آمار این مقاله از منابع شخص ثالث است و نظرات این وب سایت را نمی دهد.
با توجه به رشد روزافزون بازار غذای حیوانات خانگی، همگامی با روندهای در حال تغییر وضعیت است. به نظر می رسد که شرکت ها بیش از هر زمان دیگری دستور العمل ها و مواد تشکیل دهنده خود را تبلیغ کنند تا ثابت کنند سلامت حیوان خانگی شما اولویت شماره یک آنها است.
از آنجایی که بیشتر در مورد تأثیر تغذیه حیوانات برای علاقهمندیها به دست میآورد و تحقیقات بر روی شیوههای مشکوک و/یا منسوخ شده روشن میشود، شرکتهای بسیاری را مشاهده میکنند که از دستورالعملهای مضر به دستورالعملهای جامعتر برای حیوانات خانگی ما استفاده میکنند. تغییر می کنند. آیا این برای صنعت غذای حیوانات خانگی چه معنایی دارد و در نتیجه چقدر رشد خوبی دارد؟ بیایید با خرد کردن برخی اعداد وارد تجزیه و تحلیل صنعت غذای حیوانات خانگی.
آمار صنعت غذای حیوانات خانگی 14
- انتظار میرود فروش غذای حیوانات خانگی در سال آینده در سال 1402 افزایش مییابد.
- صاحبان حیوانات خانگی در یک سال برای غذای حیوانات خانگی هزینه می کنند.
- همهگیری COVID-19 دارای
- گزینههای تجارت الکترونیک برای غذای حیوانات خانگی حتی با کاهش فاصلههای اجتماعی پیشبینی میشود.
- فروش مکمل های حیوان خانگی افزایش یافته و پیش بینی می شود که همچنان در حال افزایش باشد.
- غذای حیوانات خانگی ارگانیک در سال 2020 محبوبیت پیدا می کند.
- پیش بینی می شود که بازار وگان از 7 سال آینده رشد کند.
- تعداد خانوارهای دارای حیوانات خانگی با داشتن حداقل یک حیوان خانگی در حال افزایش است.
- تولید غذای حیوانات خانگی برای افراد شغل ایجاد می کند و تخمین زده می شود که این تعداد افزایش می یابد.
است
تعداد رو به رشد صنعت حیوانات خانگی
1. هزینههای صنعت حیوانات خانگی ایالات متحده در سال 1402 در حال حاضر 103.6 میلیارد دلار است و انتظار میرود که همچنان در حال افزایش باشد.
حدس زده میشود که انسانها به دلیلهای بیستگانههای احساسی که در سال ۲۰ به همراه داشت، بیش از هر زمان دیگری به حیوانات خود روی آوردند.
گزارش بازار غذای حیوانات خانگی به سه دسته تقسیم میشود: گربه، سگ، و دیگران. سگ ها بر این دسته تسلط دارند، زیرا سهم بازار غذای سگ 37.16 درصد از نمودار دایره ای است. این بدان معناست که بیش از 38 میلیارد فقط برای همراهان سگ ما هزینه می شود!
(Statista)
این پیشبینیها همه چیز از مراقبت از حیوانات خانگی شامل تا داروها میشود، اما بخش عمدهای از هزینههای مربوط به غذای حیوانات خانگی بود که در سال 2020 به رقم فوقالعاده 42 میلیارد فروش رسید. این اعداد نجومی هستند و نسبت به سال 2019 9.7 درصد افزایش یافته است.
3. انتظار میرود فروش غذای حیوانات خانگی در سال آینده حدود 5.8 درصد افزایش داشته باشد که تقریباً دو برابر سرعت سالهای گذشته است.
تأثیر همهگیر و سفارشهای آنلاین
4. صاحبان حیوانات خانگی به طور متوسط 329 تا 442 دلار در سال برای غذای حیوانات خانگی خرج می کنند.
(Statista)
صاحبان سگ در بالای جدول هزینه غذا قرار دارند و به طور متوسط 442 دلار برای رژیم غذایی سگ خود خرج می کنند. صاحبان گربه مقدار خوبی پول نقد خرج کردند اما هنوز کمی کمتر – به طور متوسط 329 دلار. پیش بینی می شود دلیل تغییر در گزینه های رژیم غذایی و بهبود مستمر کیفیت غذا برای حیوانات خانگی، تعداد آنها افزایش می یابد.
با افزایش مصرف برای رژیم های غذایی طبیعی، قیمت ها نیز افزایش می یابد.
5. همهگیری COVID-19 فروش غذای حیوانات خانگی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
(صنعت غذای حیوانات خانگی)
به دلیل تاثیرات کووید-19، فروش حیوانات خانگی در سراسر سال 2020 به شدت افزایش یافت. به نظر میرسد خانوارهای با بالاترین درآمد و همچنین افرادی که رشد میکنند، خرید خود را حتی بیشتر از سایرین افزایش دادهاند. خانه هایی با درآمد حدود 70000 دلار، خرید غذای حیوانات خانگی خود را تا 25 درصد افزایش دادند و خانه هایی با بیش از 100000 دلار، 20 درصد افزایش یافتند – مقدار کمی.
(صنعت غذای حیوانات خانگی)
این روزها مردم بیشتر به دنبال پلتفرم های آنلاین برای خرید غذای حیوانات خانگی خود هستند. گزینههای افزایشیافته با گزینههای تحویل و ارسال خودکار زندگی مالکان را بسیار آسانتر میکند و حتی میتواند به لطف برنامههای ارسال خودکار و تمدید خودکار، یک یا دو دلار صرفهجویی کند.
7.انتظار میرود گزینههای تجارت الکترونیک برای خریدهای درون فروشگاهی اولویت داشته باشند، حتی با کاهش میزان فاصلهگذاری اجتماعی.
(صنعت غذای حیوانات خانگی)
از آنجایی که هزارهها به افزایش سفارش آنلاین غذای حیوانات خانگی ادامه میدهند، پیش بینی میشود که از این نقطه به بعد، تعداد آنها افزایش مییابد. تحقیقات نشان میدهد که هزارهها مشروط به خرید آنلاین بودند، و بنابراین، به رشد تصاعدی ادامه خواهد داد.
بهبودهای تغذیه
8. فروش حیوانات خانگی در سال 2020 به 1.47 افزایش یافته و پیشبینی میشود که در حال افزایش باشد.
(پژوهش گراندویو)
اعتقاد بر این است که مصرف مکمل های حیوانات خانگی به دلیل انسانی کردن حیوانات است. هزاره ها اکثریت صاحبان حیوانات خانگی را تشکیل می دهند و با حیوانات خانگی خود مانند کودکان رفتار می کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که مکمل ها بیشتر به بخشی از مراقبت از حیوانات خانگی تبدیل می شوند.
همچنین، از آنجایی که چاقی در حال تبدیل شدن به یک مشکل دائمی برای حیوانات خانگی است که 59٪ گربه ها و 54٪ سگ ها را تحت تأثیر قرار می دهد، مکمل های کنترل کننده وزن نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.
9. غذاهای ارگانیک حیوانات خانگی همچنان به محبوبیت خود ادامه میدهند و در سال 2020 فروش 22.8 میلیارد دلاری داشتهاند.
(گروه IMARC)
همانطور که تحقیقات ادامه دارد، بیشتر در مورد مراقبت از رژیم غذایی حیوانات خانگی روشن می شود. عواملی که متخصصان تغذیه حیوانات خانگی را بهبود میبخشند، شاهد افزایش چشمگیر گزینههای ارگانیک از جمله رژیمهای تازه، خانگی و خشک شده در فریز هستیم.
10. پیشبینی میشود که از 9302.47 میلیون دلار در سال 1402 به 15651.22 میلیون دلار در 7 سال آینده برسد.
(صنعت غذای حیوانات خانگی)
بیش از 10٪ از صاحبان حیوانات خانگی سگ های خود را با رژیم غذایی گیاهی تغذیه می کنند، در حالی که فقط 3.3٪ این رژیم را برای گربه های خود انتخاب می کنند.
در حالی که بسیار مورد بحث برانگیز است، گزینه های غذای وگان برای حیوانات خانگی همیشه محبوبیت خود را افزایش می دهد. از آنجایی که فعالان حقوق حیوانات تلاش میکنند تا آگاهی خود را در رابطه با مفاهیم تجارت گوشت افزایش دهند، آنها میتوانند برای رژیم غذایی حیوانات خانگی خود حذف کنند.
با توجه به اینکه گربه ها گوشتخواران سختگیر هستند اجرای این تغییرات می تواند بهتر باشد، باشد. تکرار یک رژیم غذایی گیاهی پایدار برای یک حیوان گوشتخوار ممکن است عواقب منفی مانند سوء تغذیه و سایر مشکلات سلامتی داشته باشد.
آینده صنعت غذای حیوانات خانگی
11. تعداد خانوارهای دارای حیوانات خانگی همچنان در حال افزایش است، به طوری که 70٪ از خانه های ایالات متحده دارای یک حیوان خانگی هستند.
میلیونها نفر از انواع دوستان کدر، پشمالو، پوسته پوسته یا پر در خانه و قلب خود استقبال میکنند. در حال حاضر، 70٪ از خانواده های ایالات متحده یک حیوان خانگی دارند که به 90.5 میلیون خانه تبدیل می شود.
با افزایش نرخ پذیرش، این رشد فقط در نسل بعدی افزایش می یابد.
با رشد نسلهای جوان در خانوادههایی که حیوانات خانگی دارند، این تعداد باید افزایش یابد و در نهایت نسل هزارهها را شکست دهد.
از آنجایی که انتظار می رود این اعداد همچنان در حال رشد باشد، غذای حیوانات خانگی بهتر از همیشه خواهد بود. نسلهای آینده به راحتی از غذای حیوانات خانگی از مکملها، رژیمهای غذایی تخصصی، برنامههای غذایی مناسب و گزینههای درمانی سالم تکیه خواهند کرد.
13. تولید غذای حیوانات خانگی تقریباً 25000 نفر را به کار می گیرد و تخمین زده می شود که این تعداد افزایش می یابد.
(Ibis World)
فرآوری و تولید بخش عمده ای از این طرح را می دهد. با تغییر سریع غذای حیوانات خانگی، از جمله افزایش محموله های تجارت الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی در انبار احتمالاً نیز رشد خواهد کرد.
14. شرکتهای صنعت غذای حیوانات خانگی در سال 1402 پیشرفت میکنند و شرکت Mars Petcare با درآمد کلی 18,085,000,000 دلار پیشتاز است.
(صنعت غذای حیوانات خانگی)
اینها 10 شرکت غذای برتر حیوانات خانگی در جهان بر اساس درآمد سالانه هستند:
شرکت
کشور
درآمد سالانه
Mars Petcare Inc
ایالات متحده
18,085,000,000 دلار
مراقبت از حیوانات خانگی نستله پورینا
ایالات متحده
15,422,000,000 دلار
جی ام اسماکر
ایالات متحده
2,937,500,000 دلار
تغذیه حیوانات خانگی هیل
ایالات متحده
2,525,000,000 دلار
جنرال میلز
ایالات متحده
1,694,600,000 دلار
غذای حیوانات خانگی الماس
ایالات متحده
1,500,000,000 دلار
Agrolimen SA
اسپانیا
900,000,000 دلار
Unicharm Corp
ژاپن
822,000,000 دلار
غذای حیوانات خانگی سیمونز
ایالات متحده
1,000,000,000 دلار
همانطور که شرکتها به درخواستهای حیوان خانگی برای مصرفکنندهها، خطمشی پخت آنها بر این اساس توسعه میدهند و افزایش رقابت در ایجاد میکند.
سوالات متداول درباره آمار صنعت غذای حیوانات خانگی
چه کسی دستور غذا را برای غذاهایی که حیوانات خانگی را نمیبیند؟
چه نوع شرکت هایی هر ساله برای بهبود غذای حیوانات خانگی کار می کنند؟
شرکتهای اصلی تولید غذای حیوانات خانگی به طور مداوم در تلاش هستند تا غذاهای غذایی تولید کنند که کیفیت زندگی حیوان خانگی شما را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، بسیاری از شرکتهایی که از پرکنندهها و مواد مصنوعی استفاده میکنند، اکنون در حال ایجاد فرمولهایی هستند که بسیار طبیعیتر هستند و به سمت رژیم غذایی بهتر گام بر میدارند. آنها تشخیص می دهند که صاحبان مایل به پرداخت حق بیمه برای غذای با کیفیت بالاتر برای عزیزان خود هستند.
همچنین، بسیاری از شرکتهای کوچک برای پاسخگویی به نیازها و خواستههای مالکان پدید آمدهاند. این می تواند برای کارآفرینان بسیار فرصت طلب باشد. وقتی این اتفاق میافتد، گاهی اوقات شرکتهای کوچکتر در مواردی که از محبوبیت خاصی برخوردار هستند، توسط شرکتهای بزرگتر میشوند.
آیا غذای حیوانات خانگی گران تر می شود؟
اگر دقت کردهاید، به نظر میرسد که غذای خانگی گرانتر میشود. وقتی می توان به حیوان خانگی خود رژیم غذایی باکیفیت داد، ممکن است آن را واقعاً سخت باشد. بودجه سخت اما گاهی اوقات، غذای حیوانات خانگی گرانتر لزوماً به معنای کیفیت بهتر نیست.
آیا جایگزینی برای غذاهای تجاری وجود دارد؟
با افزایش گزینههای غذای خانگی برای حیوانات خانگی، صاحبان بیش از هر زمان دیگری کنترل میکنند که به حیوانات خانگی خود کمک میکنند. رژیم غذایی سالم در حالی که می دانم دقیقاً در شکم چه می گذرد.
گزینه های خانگی در واقع می توانند بسیار ارزان تر و سالم تر از گزینه های خریداری شده در فروشگاه باشند. با این حال، آنها بسیار وقت گیر هستند، بنابراین در نهایت به آنچه می توانم در برنامه خود بگنجانید خلاصه می شود. به عنوان یک نکته، همیشه باید رژیم غذایی خانگی خود را از دامپزشک خود دور نگه دارید تا مطمئن شوید که فیدو را با تمام مواد مغذی مناسب برای یک سبک زندگی سالم در اختیار دارید.
نتیجه گیری
صنعت غذای حیوانات خانگی به این زودی ها کندنمی شود. بدون شک به رشد مالی خود ادامه خواهد داد. علاوه بر این، شرکتهای بیشتر با گزینههای رژیم غذایی جامع، مکملها و سایر اقلام غذایی ظهور خواهند کرد تا نشاط همراهان ما را افزایش دهند.
- 15 بزرگترین تولیدکننده غذای حیوانات خانگی در کانادا (بهروزرسانی: 1402)
- 7 روند صنعت حیوانات خانگی در سال 1402 – هر چه باید بدانید!